Hockey

Det blev en hockeymatch igår, dock så slutade det med att vi var endast två spelare, haha :D Men jag och Fagge for till rinken i 15 minusgrader, träffade ett gäng tappra män som varit där i tre timmar, all heder! Vi åkte i en kvart kanske sen vilade vi i typ en timme, haha och åkte sen tills som stängde :) efter det for vi hem till mig och bakade kladdkaka, som förövrigt blev totalt misslyckad, haha det blev ingen kaka utan en sås :) sen chillade vi bara på med film och gottgott :)

Nu är jag påväg in till stan för en körlektion, blir nog ingen långvarig trip för mig där, min bror är efterbliven och kan inte laga mat själv, jag tycker inte om tanken på att han äter mini-pizzor så fort han får chansen :O Men vi får se hur jag spenderar sista dagen på lovet :) pusshej!




Haha vi hade lite att gör så vi knäppte mycket fula kort, jag älskar face warp! Speciellt Ribbans härliga poser haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0