Happy day!

Idag är jag så oerhört glad, min kroppstemperatur ligger på under 37, vilket betyder att jag är frisk :D känner mig väldigt pigg också :) Jag och mamma for till piteå i morse men tyävrr så förlorade båda liralagen i kvarten, men det var mot väldigt bra lag och vi hade endast tre avbytare på två lag, tungt :o Och när jag kom hem bäddade jag ner mig i sängen, en resa utanför huset för första gången på typ en vecka blev en stor påfrestning, haha. Men nu känner jag mig återställd :) blir nog mest troligt utgång imorgon vilket är det ända jag har kunnat se fram emot hela min sjukdomstid. Till och med mamma har peppat mig inför denna utgång så jävlar vad kul jag ska ha!

Sen en annan väldigt rolig sak som händer på tisdag är att vi är några stycken som ska fara och spela hockey :D:D:D satan vad roligt det ska bli :D haha jag är grymt taggad, hoppas på att inte vara allt för bakis :)


lägger in en väldigt ful bild dagen till ära :) haha puss!

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha festmallan! Ta hand om dig nu lilla gumsan!

2009-01-04 @ 18:37:01
URL: http://rebeccarasch.wordpress.com
Postat av: Anna

den var ganska ful men du var söt ändå haha. Hoppas vi ses på dansgolvet gumman:)

2009-01-05 @ 13:49:43
URL: http://aannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0