Fredag

Innan jag skriver något måste jag hylla min klass, bara för att alla har sånna jävla vinnarskallar, love it! Haha vi lekte idag på idrotten, det var riktigt krig ;)

Sen vill jag hylla mig själv för att jag håller mitt löfte, ENDAST mys i helgen ABSOLUT inge alkohol! Myste på ikväll med Josse och Beccy, även Rebecca slöt upp efter en stund, såg lets dance osv :) Sen vart dom sugna på party och drog vidare till sunderbyn, men jag for istället hem för att mysa här hemma :) tråkigt tänker ni, bra tänker jag! Nä men jag är verkligen inte i skick för att göra något dramatiskt, jag måste varva ner mitt liv några varv och vila upp mig ordentligt innan jag tar fart igen efter sjukan :) Känner mig som en gammal jävla kärring men jag lovar dig Jossan att detta inte är långvarit! ;)

Imorgon blir det träning, stan(?), hockey och mys :) Men mina föräldrar drar mest troligt till mina kusiner i byn, vore kul att följa eftersom att man inte ser dom allt för ofta, men jag tror jag håller mig till mitt schema :) Nu ska jag slå på en film och äta lite popcorn :) pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0