Attans

När jag kom till körskolan var det ingen där, antingen så har jag missat på tiden eller så har han det, hoppas verkligen inte att det var jag så jag får någon saftig böter hemskickad :s har nog dåligt samvete för att körkortet ska kosta så förbannat mycket, vi håller tummarna! Istället satt jag kvar där och gjorde lite teori innan jag begav mig hemmåt för att steka lite plättar till mig och min bror. Sen bestämde jag mig för att jag ska spendera denna dag i lugn och ro, har precis tagit ett bad och unnat mig diverse olika lyxgrejer, underbart! :)

Men jag och Sara har städning imorgon på intersport, vilket inte kommer att hinnas med för vi har träning en väldigt dålig tid, så vi måste fara och göra det ikväll :s där sprack mitt lugn, och jag kommer bli äcklig om händerna efter att dammtorka där i en evighet (det är hål i alla diskhandskar) usch hatar verkligen det sunkiga stället. Men ja, bara att leva med det :)

Har bokat körning imorgon och massa dagar framöver, nu börjar allvaret, hoppas bara att jag får mycket ro till att plugga teorin men jag vet att iallafall Jossan kommer peppa mig som ett psyk, guuud vad skönt det ska bli när jag äntligen får börja köra!!!!!! :)


Kommentarer
Postat av: frida

du kommer klara de mallan! jag kommer också att peppa dig :) <3

2009-01-07 @ 16:49:11
URL: http://fridaakeblom.blogg.se/
Postat av: josefin

klart hon klarar det! snart blir det hårdplugg malin!;)

2009-01-07 @ 20:49:11
Postat av: Anonym

hihihi Jag har länkat dig mallis! :D:D Jag kan hjälpa dig plugga mallan! :)

2009-01-08 @ 16:32:46
Postat av: rebecca

Jag har länkat dig på min blogg mallan! :D

Jag kan hjöälpa dig att plugga till körkortet! :D

2009-01-08 @ 16:41:46
URL: http://rebeccarasch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0