årsresumé

Eftersom att alla verkar göra en sådan gör även jag det :)

Januari:
Bröt med Simon och blev singel på riktigt för första gången på nästan två år. Vännerna har aldrig varit viktigare! Vann inomhus dm och for till långsele och spelade sm kval, haha gick väl sådär

Träffade även Jocke
En väldigt lugn månad, men samtidigt väldigt påfrestande och känslomässigt jobbig.

Februari:
Ägnade hela denna månad till att umgås med Jocke, även med kompisar, mycket fotboll, endel cuper osv, lite fest, blev 17. Tog slut med Jocke osv :)


Mars:
Var till en början en jobbig och tjorvig månad, festade på minus trettio festivalen, älskade Danny när han var med i lets dance som aldrig förr. Hade massa matcher, for till Thailand, såg en människa dö osv.


April:
Fick Salmonella från Thailand, vann internetbay, satte in min p-stav, festade hårt och i stort sett varje helg plus lite till, hade mycket myskvällar med underbara vänner, var på en "blind date" haha


Maj:
Var på Grace för första gången på valborg, träffade massa nytt folk som jag började umgås med, serien startade, stukade min förbannade fot och blev borta resten av månaden, solade och myste i det härliga vädret, första doppet


Juni:
Gick ut ettan, hade massa träningsläger, myste mycket med tjejerna, midsommar hos mig plus andra fester, sommarjobbade, umgicks mycket med Emil, började umgås med Jossan

Mysigaste månaden, helt klart :)<3

Juli:
Sommarproffs läger i Umeå, pdol plus massa andra fester, fick ett nytt sommarjobb, började umgås med Robert, mycket mys med Jossan och andra, sol och bad!


Agusti:
LK, jobbade och festade där, klar med allt sommarjobb, blev tillsammans med Robert, mycket fest och utgångar, massa fotboll, mycket mys med alla möljiga människor, hade sovsällskap nästan varje natt, började tvåan och fick en underbar klass,


September:
Festade varje helg om inte mer, mycket fotboll, skola och Robert, Liras 75års fest där jag upptäckte att jag verkligen älskar att stå på scen! Robban flyttade hemifrån och jag pratiskt taget bodde där.


Oktober:
Skaffade gymkort och älskade dans mer än någonsin! Fick börja spela innebandymatcher för luleå city, var hårmodell och fick rosa hår, haha :p, färgade mitt hår brunt, mysiga fester och utgångar, hängde mest med Fagge och Andre, första klassfesten med nya klassen, for till Viktors stuga och firade att han blivit 18


November:
Halloween på stålverk 80, väldigt mycket med skolan, mysiga fester, tog slut med Robert, kollade mycket hockey, mycket mys :)


och jag ids ärligt inte skriva om December, det var ju nyss :) Har ändå tagit mig typ en timme att fixa detta så jag känne rmig rätt less, har säkert glömt massa grejer också men det kan inte hjälpas. Var faktiskt bra att göra en sån här, då vet man vad man kan jobba på till nästa år :) haha pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0