You got what I want

Gav mig iallafall på två försök på repetionsfasen, men jag blev så deprimerad av resultaten att det var allt jag orkade med :p Tog mig sedan hemmåt och gjorde klart svenskaläxan nu har vi inget mer förutom matteprov på måndag, eller justfan idrottsprov på fredag :O men det kan ju inte vara så svårt :)

Ska snart bege mig till coop och shoppa gosaker med Ribban, sedan drar vi oss till Sandra (Sandras pojkvän) för massa mys, blir förmodligen sleepover också, mmmmmmm, är verkligen på myshumör så det kommer sitta fint :)

Just nu har jag bara ett problem i mitt liv, och det är lokal till nästa lördag, jag får inte tag på lokalen jag vill haaaa, jag blir tossig! Får ta itu med det imorgonnn, nu ska jag sluta bekymra mig och ta en härlig dusch, puss på er!


Kommentarer
Postat av: rebecca

hittar du inte numret eller nått? ;o eller är den inte ledig? :/

2009-02-18 @ 19:15:42
URL: http://destination.blogg.se/
Postat av: S

2009-02-18 @ 19:59:53
Postat av: Anna

åh va söt du är malin <3 klart som fan att vi inte ska sluta umgås, vi ska umgås ännu mer :D <3 hoppas jag hittar motivationen igen men kan inte spela bra när jag känner såhär. matchen sist spoelade jag så sjukt dåligt.. tack för att du finns iaf sötnos

2009-02-18 @ 20:01:08
URL: http://aannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0