Torsdag

Som alla säkert redan vet så klarade jag teoriprovet idag, kändes heeeelt underbart! Jag har nog aldrig varit så nervös i mitt liv innan jag klickade på rätta, men med 59 rätt hade jag kunnat dra på mig sju fel till, och jag är så glad att jag lagt ned den tid jag gjort på teorin :) nu återstår bara körningen, och den kan ju gå hur som helst. Jag vet ju att jag kan köra bil, det ska vara om jag är för nervös att jag inte klarar det, men jag hoppas på det bästa! Tänker inte skriva när jag har uppkörningen, nog för att typ alla vet det, men ni andra får vara nyfikna :) haha.

Har firat ordentligt med massa nya inköp, haha jag är väldigt nöjd med dagen! Köpte bland annat lite baskläder från gina, stentvättade mörka leggings och en vit tunika från veromoda, och en klocka från ur och penn, har kikat på den jätte länge och nu var den nedsat

Morgondagen är väldigt oviss, ääääh fan jag kan inte hålla mig, har uppkörining imorgon och jag kommer aldrig kunna somna inatt, vet att det är lätt att kugga på uppkörningen och att det är många som gör det, men jag vill verkligen klara det!!!!

Nu ska jag ta mig en snus och slappna av, hehe pusshej!


snus- Mallan och Ribban :)


Två av dagens inköp :)

Kommentarer
Postat av: beccy

stolt över dig, och tror stenhårt på dig imorgon! :) you can do it babe!

2009-02-26 @ 23:33:07
Postat av: Emelie

LYCKA TILL MALIN! jag tror också på dig! :D

2009-02-27 @ 01:04:05
URL: http://mliyeah.blogg.se/
Postat av: sofia

jättefin klocka:) vars hittade du den och vad kostade den ? :)

2009-02-27 @ 08:29:12
URL: http://sofialaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha roligt att du först skrev att du inte tänkte säganär din uppkörning var och sen skrev du att du har den imorgon hahaha:D grattis till körkortet<3

2009-02-27 @ 16:18:40
Postat av: rebecca rasc´h

glömde skriva att det avr från mig

2009-02-27 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0