Torsdag

Gårdagskvällen vart inte riktigt som planerat, jag och Ribban var på coop i evigheter och träffade massa trevligt folk innan vi tillslut for hem till mig och gjorde frutsallad med marängswiss och såg en helt underbar film! Jag har nog aldrig blivit så berörd av en film någonsin, herregud säger jag bara! Men jag har redan glömt vad den heter för typ 20onde gången idag, Ribban om du läser detta, kommentera i min blogg vad den heter så alla andra får ta del av den!

Vi somnade iallafall ganska sent, och har varit trötta mest hela dagen. Nu är jag på väldigt dåligt humör, och det är inge kul.

Det som irriterar mig mest är att jag MÅSTE laga mat till min bror för att mina föräldrar är borta. Men han är inte hemma förrän kvart i sex, vilket betyder att jag måste äta då också, och jag är as hungrig. Eller jag kan äta nu men då måste jag laga mat två gånger, åååååååh hur invalid är man inte om man är 14 år och inte kan fixa sig nå mat? Han kan ju äta vafan som helst egentligen, jag vet ändå att han bara kommer klaga på mig och min matlagning hur bra jag än gör det, otacksammare människa finns inte. FY vad jag hatar puberteten, längtar så otroligt tills han växer upp och slutar göra mig arg hela tiden.

Jaja nog om allt det dåliga, i helgen blir det bio, ska se i taket lyser stjärnor och jag tror den kommer vara mycket bra :)


As ful bild på mig och Ribban, haha

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag var också på dåligt humör men så åt jag en kaka och så blev det bättre, gör det du med mallan! Så får du lite snabb energi! :D haha Filmen heter förresten wicker park! Och du har ju filmen hemma hos dig så du hade kunnat kolla själv haha =)

2009-02-19 @ 16:16:57
URL: http://rebeccarasch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0