Tisdag

Hade spinnig imorse, och det är en av dom värsta träningsformerna enligt mig, usch och fy, kan verkligen inte förstå hur folk kan gilla att sitta stilla och trampa som idioter, helt meningslöst? Har dessutom väldigt ont i rumpan och framstjärten av den där jävla sadeln, fattar att män blir serila när dom håller på med sånt svammel.

Efter skolan gick iallafall jag, Julia, Elina och Kajsa och fikade, alltid lika mysigt :) men får alltid ångest över pengarna jag spenderar, det börjar bli dags att tänka på kläder nu istället för fika, mat och alkohol. Fast denna vecka blir då ett undantag hehe :)

Nu är det snart dags för ett hårt fyspass på porsön i vanlig ordning, dock utan löpning idag, vilket känns underbart! Så jag ska njuta mitt i allt lidande :)


Puss på min fina klass :)

Kommentarer
Postat av: linnea

håller med om spinningen, dessutom svettas man som en tok, iallafall jag haha;D:O

2009-02-10 @ 22:28:59
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0