Tisdag

Dagen igår var väldigt stressig, hade först skola, efter den satt jag på körskolan och klarade fas C hehe nu är jag väldigt nöjd över mig själv! När jag kom hem fick jag veta att mormor låg på sjukhus, så jag och mamma for dit direkt efter vi ätit. Ett av hennes blodkärl hade täppts igen, men det var nu fixat så hon får komma hem inom några dagar :) Vi stannade där i några timmar innan jag hade träning, den var jobbig och jag hatar när vi tränar så sent :O

Idag hade jag endast en lektion, spinning, som jag fortfarande hatar lika mycket, blä, det var dessutom grisjobbigt. Men det är skönt att ta sig upp på morgonen för att träna, nu ska jag plugga lite innan jag ska sova en sväng, klockan två har jag körlektion och efter det har jag tänkt klara fas F så jag har det ur världen :) Senare ikväll blir det hårdträning, behöver dock inte vara med på löpningen pga spinningpasset, men vi har ju också styrke i en timme, som vanligt kommer man vara helt död efteråt.

Ja ännu en väldigt fullspäckad dag, skönt att vara träningsledig imorgon, ska försöka ta vara på det! Hoppas ni alla är ute och myser i det fins soliga vädret :) pöss


Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Mamma ringde till mig på morgonen och berättade och jag kunde inte sluta gråta! Jag grät och skrek och mådde verkligen skitdåligt ! sen då mamma berättade att hon hade fått opererats och först då kundejag lugna ner mig ! <3

2009-02-17 @ 11:51:37
URL: http://hannasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0