Tisdag

Verkligen kass dag idag! Har haft pms, åkt skidor när typ ingen annan gjorde det, stressat som ett as, blivit grymt less på en person, varit hungrig, hatat skolmaten, fått skäll av trafikskolelärarna för att jag inte pluggar teori, haft träningsverk and so on..

Nu poppar jag Danny och försöker bli glad, ids inte plugga något nu innan maten och efteråt ska vi och fika med laget på Roya, också en chans att bli på bättre humör :)

Men nu är inte körkortet långt borta, har bokat in halkbanan och om det går bra med teorin nästa vecka bokar dom in båda proven åt mig, för jag är i princip klar med körningen :D Kommer inte att kunna ta prick på min födelsedag, men inte långt efter lovar jag er ;)

Och i helgen blir det väldigt mycket party! Fredag firar vi Ribban och drar sedan vidare, hoppas på mys med hockeykillarna nu när dom för en gångs skull är lediga :) och lördag drar Filla till med 18års fest, kommer bli hur bra som helst!:D och jag kan meddela att jag kommer ha kameran med mig då min mobil inte tar dom bästa bilderna, så det blir grymt ;)


ful bild på mig och Ribban efter förra gången vi hade skidor på ormberget :)


Kommentarer
Postat av: vickani

jo, våran nya tränare:p

2009-02-03 @ 23:32:50
URL: http://vickani.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0