Tillbaka

Jag har inte bloggat sen i tisdags :O det är dåligt av mig och jag ber om ursäkt, men jag har haft så förfärligt mycket att göra, har stressat så min hjärna är helt död nu då helgen har kommit så man får pusta ut. Dock började det med hårdfest haha.

Jag ids inte skriva vad som hänt i veckan, bara att vi vann pontuscupen, grattis till oss! Sen igår så myste vi tjejerna i klassen på väldigt bra, drog först till Julia och åt massa onyttigt och såg Festival innan vi bastade och fixade oss på Inpuls :) Efter det for vi till Ribban och åt, och drack vin :) slutade med att vissa blev väldigt påverkade och drog vidare på fest på bergnäset, mycket trevligt :) Oskar sov hos mig inatt, mysigt :)

Nu är jag på kalas i sörbyn hos mina kuisner :) vi har ätit gott och myst bra, snart ska vi hem och då är det fix och fest som gäller igen, denna gång firar vi Filla som fyller 18 år imorgon, grattis på dig gubben! :D Blir dock lugnt ikväll, är hängig från igår, haha :)

kommer blider senare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0