Söndag

Nu har jag varit dålig igen, lovade att ha med kameran båda dagarna jag skulle festa i helgen, men självklart glömde jag den totalt. Så jag får snylta av andras blider :) kvällen igår var inte riktigt på topp, jag var trött och hängig, tänkte dra hem tidigt men var inte i säng innan tre, och då med min två favoritbrudar Josse och Beccy :)

klev upp rätt sent och lagade mat, vi åt oss proppis innan vi myste med massage :) nu har brudarna farit och jag ska ta tag i pluggandet med både teori och nk, känns mycket mer motiverande med körskola, haha så det blir nog det :)

slänger in lite gamla från bland annat förra veckan :) puss!





ankans 18års fest :)



Hockey med hälsan :)

Kommentarer
Postat av: hannnad

Tack älskling, det känns bra att veta att du finns där! Jag saknar dig <3

2009-02-08 @ 17:16:07
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0