Söndag

Vi vann matchen mot Notviken med 3-0 och det kändes helt underbart! Dessutom första matchen för mig på 11-manna detta år, gick piss dåligt första halvlek, men andra fick jag spela innermitt det var väldigt roligt och kändes mycket bättre! Hade dock ont i min hälsena hela matchen och när jag blev kall kunde jag knappt gå, obeskrivligt less men jag får skylla mig själv när jag inte gör mina övningar, ska försöka ha lite självdiciplin och plåga mig själv en kvart varje dag, för rehaben är nästan värre än under matcher :o

Sitter nu och ser Beck, love it! Fast jag är så trött att jag håller på att svimma, vill inte gå till skolan imorgon, känner mig dum och skakis. Och efter skolan blir det teori i några timmar, ska försöka klara fas C. Har bara fem dagar på mig innan alla ska vara gjorda. Måste dessutom lägga lite krut på min engelska bok som är 400 sidor och ska vara färdigläst nästa vecka om jag inte misstar mig? Jaja den verkar spännande så bara jag får tid över ska det nog gå bra.

Nu ska jag fortsätta dyrka Gunvald och äta solrosfrön, puss på lirabk som är bäst i stan, enligt mig och massa andra iallafall :)



Kommentarer
Postat av: SaraL

bara 5 dagar kvar? what?, skulle du inte göra teori provet om två veckor typ? =P

2009-02-16 @ 00:39:24
URL: http://saraaal.blogg.se/
Postat av: Mallan

Jo fast jag måste ha klarat alla faser till den 20onde annars avbokar han proven :p

2009-02-17 @ 10:43:09
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0