Sober

Körlektionen imorse gick väldigt bra, är helt done med körningen! Likaså med teorin, bryter fan ihop om jag inte klarar proven, men eftersom att jag har för bra självförtroende är det en väldigt liten tanke i mitt huvud, är typ inte ens nervös? Nu ska jag koncentrera mig på att fylla 18 imorgon, sen måste jag fundera ut hur det blir i helgen, vill självklart inte vara sober haha, men nog vet jag det löser sig :)

Haha måste berätta att jag hade typ övat in en snyfthistoria till Ricnil om varför jag fick så dåligt på provet, då ringde Ribban idag och sa att jag hade VG, fyra poäng från MVG, jag fattar fortfarande ingenting? Jag måste haft rätt på alla mina chansningar, men hur stora är oddsen? haha svarade inte ens på alla frågor :p jaja, jag är överlycklig!

Imorgon har vi dessutom friluftdag med skolan, jag och Ribban ska åka skridskor på isvägen, och eftersom att dom har lovat lika fint väder som idag tror jag att det kommer bli underbart! :) nu ska jag äta och sedan fara på träning, som jag är väldigt taggad för! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0