Matrialförvaltare

Jag vet inte, men jag har som alltid förknippat det "jobbet" som ett jobb för män, men nej nu heter våran nya matris Anette Thyni, och för alla som inte vet det är det min mamma? haha. Jag vet inte riktigt hur detta gick till och jag verkar vara den sista som fick reda på det, men jag beundrar mamma som fan för att hon tar på sig detta, inte nog med att hon håller koll på exakt allt om oss andra i familjen, hon har dessutom ett väldigt tidskrävande chefsjobb där hon håller koll på bokföringar osv plus all personal. Och ovanpå allt detta kör hon mig och min bror till alla träningar, kompisar pojkvänner osv. och hämtar oss efteråt (tillsammans med pappa då också) Nä jag lyfter verkligen på hatten för henne, hon är underbar! <3

pussis

Måste säga att ny-duschen också var underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0