Lördag

Gårdagen var mysig, chillsöp hos sandra och fixade oss fin fina innan jag och Ribban gick över till Emil och festade lite där innan vi tog oss in till Kafelino, var sjuuuukt mycket folk, jag hade trevligt, blev dock lite mycket av det goda, vill inte kolla mitt konto idag allså.. faaan haha. Kvällen slutade fort kändes det som, och lite speciellt, haha.

Nu har jag och josse nyss varit och glidit med bilen, haha känner mig sjukt vuxen! Nu sitter jag hemma och ska snart börja fixa mig, det vankas fest igen :) Denna gång är det brudarna i klassen som ska fira mig, kommer bli myspys, senare drar vi vidare mot staden :) pusshej!




Kommentarer
Postat av: kajsa

snygg-Malin! :) tack för en kort men trevlig kväll!

2009-02-28 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0