Körkort

Min körlektion gick mycket bra, har bokat in en sista på fredag, eller kanske tar en nästa vecka också någon gång om jag blir nervös, haha :) satt sedan i en timme och pluggade teori, klarade därmed fas F, så nu är alla faser avklarade, blev överlycklig! Men inte var min körlärare nöjd med det, haha nu förväntar han sig att jag ska ha fått minst 61rätt på repetionsfasen innan fredag, det betyder att min lediga dag imorgon kommer att spenderas i körskolans teorisal, suck.

Och dessutom fick jag veta nyss att det mormor hade igår var en hjärtinfarkt, paniiiiiik. En satans tur att dom kom in till sjukhuset i tid, fast less jag blir ändå på ambulansen som inte kunde ha sölat mer.

Jaja, nu ska jag snart iväg på gristräningen, har redan träningsverk sedan spinningen imorse så jag känner att det kommer bli tungt.. pusshej


Bild från tiderna med Kickis fys, saknar dom passen som fan om man jämför med dom vi har nu, haha :)

Kommentarer
Postat av: SL

åh nej sakna !

2009-02-17 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0