Kaos!

Herregud allt är så kaos i mitt liv just nu, hinner inte alls med allt jag ska göra (och ändå sitter jag här och bloggar) Jaja, måste få tid att vila lite också :) Har precis varit hos farmor och ätit palt, det var mumma! Imorgon ska vi ha ett grupparbete klart som vi knappt börjat på, ska dessutom vara klar med min engelska uppsats till på onsdag, och jag har ingen tid alls :O har träning nu snart i två timmar, imorgon har jag skola, körlektion och sen ska vi och fika med laget i flera timmar, hade egentligen planerat att vara med pungen men fick tyvärr avboka det för att hinna klart med skolan. Kommer typ ändå inte hinna :s onsdag har vi cup i pontushallen hela eftermiddagen, måste nog avboka min körlektion jag skulle haft då, finns ingen tid :o Nåja efter denna vecka hoppas jag på att kunna pusta ut. Men snart tar Oskar bort gipset och då finns det ingen tid att umgås med han heller :(

Jaja, ska försöka att stressa ner och hinna med allt jag ska. Lovade att jag inte skulle gnälla något alls idag men jag var tvungen att skriva av mig lite, haha men NU ska jag skriva allt vad jag orkar på alla jävla arbeten, pusshej!

minns inte att denna bild har tagits men det var nog på junsele-lägret haha 
den speglar mitt inre ganska bra just nu ;)

juste! Måste bara skriva att den hemska Beckfilmen som visades igår på tv gjorde mitt framtida val av arbete enkelt, jag tänker bli polis och sätta dit alla sjuka jävlar! sen vill jag också vara som Gunvald, hehe :)

Kommentarer
Postat av: hannnad

Hahaha åh du är så söt malin :D

gillar dessutom meningen "hade egentligen planerat att vara med pungen" :p

2009-02-02 @ 18:49:07
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0