I taket lyser stjärnorna

Snart far jag Vickan och Josse och ser den filmen, hoppas att den är bra! Kommer hur som helst att njuta av sällskapet med mina älsklings brudar! Det var år och dar sedan jag hängde med pungVickan, hon har ju till och med skaffat kisse med sin pojkvän nu, hon och Ribban ligger fan lika i utmärkelsen "luleås toffel" ;)

Ja men duktig som jag är körde jag ett riktigt hårt styrkepass, vemfan behöver gym egentligen? Det är bara att ha lite självdiciplin att träna hemma, och gud vad skönt det var efteråt, är totalslut i hela kroppen, mest i armarna för jag är inne i en biceps period just nu, älskar allt som har med biceps att göra ;)


Går att köra de flesta muskelgrupper med denna, bålen är dock lite svårt, men jag har kommit på superövningar :) Vi har också lite för lätta vikter, men pappa skulle fixa det till veckan :)


Jag och mina flickor! (gud vad jag längtar efter att vara sådär brun igen!)

Kommentarer
Postat av: Anonym hihi

Jag nominerar Mathilda Iresund till "Årets Toffel".

2009-02-22 @ 22:04:01
Postat av: Anonym

Jag nominerar....faber.. ;)

2009-02-24 @ 14:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0