Gossip girl

Såg nyss två avsnitt av gossip girl, helt sjukt hur bra det är, men jag blir nästan less på att Nate är så otroligt snygg, är dock less på att han är med den där Vanessa, det får mig att tappa matlusten, vilket jag inte gör speciellt ofta!

Nä men anledningen till att jag egentligen tänkte skriva var en rolig liten grej som hände i fredags haha måste bara berätta ber om ursäkt till alla inblandade (Ribban)

Julia: Ribban kan du köpa snus till mig?
Ribban : Jadå det kan jag
Julia: Jag har inte kontaner på mig nu går det bra om du får när vi kommer till mig?
Ribban: Jaaa.. fast jag har inte heller några kontanter
Jag: Men betala med kortet?
Ribban: Men det kan jag inte göra ju
Alla: Varför?
Ribban: Men då ser dom ju att jag är 91a!
Jag: Haha du har fyllt 18 dummer!


Kommentarer
Postat av: jullanp

Haha hon är så fantastiskt smart och göllig den där tjejen :D

2009-02-09 @ 23:05:57
URL: http://jullanp.blogg.se/
Postat av: rebecca

hahah va söt rebecca är:D

2009-02-09 @ 23:28:41
URL: http://destination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0