Fredag

Dagen kunde inte börja sämre, nkprovet gick verkligen inte vägen och det första jag fick hör när jag kom till skolan var, kolla din mail Malin! Det gjorde jag och resultatet var inte kul,

Talet gick iallafall hyfsat, var dock nära tårar då ämnet var lite känsligt, lite mer känsligt än vad jag trodde faktiskt. Och sedan blev idrotten inställd så jag Ribban och Sandra gick på teater, himla rolig var den! haha. Nu ska jag mysa en stund innan jag beger mig till Sandra för fix, innan vi far till Waldorf och käkar mat och firar Iza som fyller 18 idag!! Grattis gumman :) Blir även utgång, känner mig väldigt taggad!


hoppas ni också får det trevligt ikväll, tack och hej! :)


Kommentarer
Postat av: iza

Tack gulle du! ;)

2009-02-15 @ 17:36:39
URL: http://izabellaerkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0