Födelsedag

Jag har nog inte ännu fattat att jag fyllt 18, men är helt överväldigad av alla som har uppmärksammat min stora dag :D haha, ett stort tack till er alla!

Nu är kalaset hemma slut och jag är så mätt att jag inte vet vad jag ska ta mig till, och jag är mycket nöjd med vad jag fått, bästa presenten var ju såklart bilen av farmor och farfar, blev så rörd att jag började gråta, haha även mormor fällde en tår, gud vad vi är barnsliga tänk att vi ska tatuera oss på tisdag :O sen fick jag även OK kort laddat med massa pengar, pengar osv. Moster hade skrivit en fin dikt till mig, och min käre bror av mig en bilstereo, jag är fortfarande chockad över omtanken men fick veta att han fått bidrag till betalningen, haha ;)


lovely släkt :)

söta kusiner :)

Mattias present till mig :) funderar på att investera i stora högtalare som förstärker ljudet något ;)

Klocka och underbar designerring från Astrid och Agnes, har aldrig hört talas om dom förut men det är något att uppmärksamma!

härligaste presenten av dom alla! Nu saknas bara en rosa rattmuff ;)

and so on, nu ska jag lägga mig tidigt och tagga inför teoriprovet imorgon, håll tummarna för mig!!!!!

Kommentarer
Postat av: hannnad

Grattis igen hjärtat och lycka till på fredag, håller alla tummar jag har! <3 :)

2009-02-25 @ 22:55:25
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: frida

GRATTIS igen hjärtat, hoppas du klarar de :)<3

2009-02-26 @ 18:31:21
URL: http://fridaakeblom.blogg.se/
Postat av: Hanna :)

Huvva, ta bort bilden på mig ! ;s

2009-02-27 @ 22:55:33
URL: http://hannasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0