Alla hjärtans dag



Mycket bra helg för min del!
Började med att vi firade Iza på fredag, åt oss proppis på Waldorf innan vi åt ännu mer hemma hos henne, började supa lite smått och fortsatte hos Ida där lite boys också kom :) Vi brudar drog sen ut och det var väldigt kul! Fick dock lite ångest när jag såg hur mycket pengar jag spenderade den kvällen, haha det är farligt att ha med kortet på krogen.

Mötte upp Oskar på vägen hem och han sov hos mig, spenderade sen hela alla hjärtans dag med honom och vi har haft det väldigt mysigt :)

Idag är det söndag och Oskar fyller 18år, grattis på dig gubben! :) Snart väntar match för min del mot notviken, hoppas såklart på vinst och jag är väldigt taggad :) och vill be om ursäkt för att jag glömde kameran, igen! haha men jag snor lite bilder inom kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0