Slutet på ett fint år

Sitter här och är väldigt sentimental, har precis läst ut sista Harry Potter boken, det får mig alltid att bli lika ledsen bara för att jag vet att det inte kommer mer historier. Förstår inte för mitt liv hur man kan skriva en sån lång och gripande historia! Det tog mig två dagar att läsa ut boken, delvis för att jag varit sjuk, och delvis för att det absolut inte går att sluta när man väl börjat!

Lyssnar dessutom på en låt som jag finner väldigt fin och sorglig

Har aldrig gillat någon av hennes låtar men denna har jag fastnat för!

Nä nu ska jag istället blicka mot morgondagen, hoppas på ett gott nytt nyår och det är jag helt säker på att jag kommer få! En superhärlig lokal med superhärliga tjejer, känner ungefär hälften så det ska bli väldigt roligt att även träffa massa nytt folk! Jag valde att äta hemma med min familj plus dom vi alltid firar nyår med, känns som en tradition, plus att det var väldigt länge sedan jag träffade dom, så det ska också bli väldigt trevligt!

Vill bara påpeka att på fredag är det två veckor tills min älskling kommer hem. Kan inte fatta hur tiden kan gå så här förbannat sakta! Vill samtidigt tacka alla underbara som hittils gjort tiden superrolig! Ni betyder väldigt mycket :)

Jaja nu ska jag sluta vara blödig, gott nytt år på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0