Måndag

Nu är julshowen avklarad, jag säger som Jullan brukar fyyyy i fittan vad roligt det var! Vi var supergryma! Har några filmer därifrån men tyvärr ingen som är bra på vårat nummer.

Men ursäkta, vad hände med att det var typ 15cm snö imorse när jag skulle till skolan? Och vad hände med att det snöade hela jävla dagen så nu är det typ en halvmeter snö ute, helt galet! Men faktiskt lite mysigt såhär till jul :)

Haha jag brukar ju som vanligt inte vilja kolla mitt kontokort efter att jag varit på krogen, och gjorde i vanlig ordning inte det efter i lördags, men idag då jag skulle köpa en julklapp till min bror medgavs inte köpet, paniiiiik! kollade sen hur mycket jag hade kvar och det var knappt en hunka... faaan vad less! Minns dock inte hur mycket jag hade innan men nog var det runt 500 iallafall.

Morgondagen är lugn, har en lektion och sen ska jag till min tränare för att få massage, behövs verkligen!

ska äta ett mumsigt mål mat nu innan jag kryper ner med min bok.

Johan, saknar dig!









lite roliga  bilder från våran uppvisning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0