Måndag

Är heeeelt slut efter heldagen i arcus. Inte för att träningarna var speciellt jobbiga, men det tar på krafterna att vara aktiv en hel dag. Vi betade igeom ett teoripass och tre träningspass. Var väl kanske inte sådär jätte givande, kändes som att det mest var till för tränarna och de yngre deltagarna, men jaja nu är det avklarat! Är dock öm i nästan varenda kroppsdel efter hårda närkamper med killarna som var med. AJ!

Väntar nu på mat och sedan ikväll blir det nog något mysigt, Sandra skrev precis och är sugen på att göra saker.. hehe

nä, jag vet inte vad jag skriver.


Förresten så fortsätter min Harry Potter feber. Pricken över i:et var såklart femmans film igår men idag har jag tänkt börja läsa den sjunde boken igen, minns nästan ingenting inser jag efter mitt nördsnack med Jullan. Som för övrigt är precis lika insnöad som jag i trollkarlsvärlden!

Nu ska jag ta en STOR SKÖN SNUS (visst är jag cool Johan? Nästan lika cool som dig nu) och smida planer, pusshej!


We miss you SINGAAAAHHHankan ;)

ps. Dig med jojjeboi (eller iallafall jag)

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Nä nu börjar det spåra. Pöss

Kommentarer
Postat av: kajkaj

"- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?

Mayhem och Sexy Bitch!" jag känner mig hedrad över att mitt låttips kom med ;)

2009-12-30 @ 03:35:35
Postat av: Malino

haha jag är dig eviigt tacksam kaj!

2009-12-30 @ 13:59:50
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0