Gästblogg rooooow roooooow

hallå gott folk!
Malino är grinig på låtvalet och vill dansa till carola hela jävla tiden.
Tinitus har ikväll fått en innebörd.
Jag gästbloggar av den anledningen att jag inte hade något val, handbojorna sitter fast i skrivbordet och jag måste skriva för att komma loss. Milano är en boss, chef och diktator, på samma gång!
Jag vill ägna mina rader åt hemvändarna. 20-2 januari glöder Luleå, hemvändarna är på plats. Tid, råd och lust att festa som aldrig förr. Vi hemvändare på festen vill rikta ett tack till alla andra hemvändare som kör med oss varje jul.


God Jul och Gott nytt år.

Hälsningar
Waldorf''


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahah

gästblogg rooow rooow?????



2009-12-25 @ 14:12:28
Postat av: Malino

Haha det var viktor som skrev det, vet ej varför :)

2009-12-26 @ 17:38:11
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0