7 månader

Ja, tiden går fort när man har roligt. helt plötsligt har jag och Johan varit tillsammans i sju månader och nu är det mindre än två veckor tills dom far till Thai! Önskar dem såklart allt roligt dom kan ha, men samtidigt tycker jag synd om mig själv som kommer dö här hemma, haha. Tur att det iallafall är en roligt period i livet med jul/nyår osv så jag kan roa mig på annat håll :)

Igår var jag och Jojje på bio och såg luftslottet som sprängdes, bra film så klart! Men den kommer sist i min ranking av filmerna, jojje höll dock inte med.

På idrotten idag hade vi lekar och stafetter, jag har börjat inse att jag är aningen för tävlingsinriktad. Har skrapat magen på två ställen, pannan, knät osv. Dessutom vann vi aldrig, ovärt? haha jaaaa! nåja det var väldigt roligt iallafall.

Elina bara så du vet har jag väldigt mycket träningsverk av ditt boxpass, det är med stor möda jag kan skriva denna text, kul då att vi har galen fys ikväll...

Det var allt jag hade att dela med er denna gång, puss!


Haha den roliga bilden från allra första klassfesten på gymnasiet
Arg, Glad, Ledsen, Full ;)

Kommentarer
Postat av: hannnad

HAHHAAH! Fyfan :D saknar dig, puss!

2009-12-02 @ 21:49:15
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0