Tjej?

Är denna dag så okvinnlig som man bara kan vara. I väldigt dåligt skick med andra ord. Känner att jag kommer bli lite mer mån om mitt utseende nu när skolan drar igång igen, tur! Tycker synd om min stackars pojkvän som får leva med mitt sämsta jag. Men nu är det skärpning! Ska redan nu gå och plocka mina ögonbryn så jag ser ut genom barret.

Nu sitter jag med tårar i ögonen och lyssnar på Molly Sandén. Lite töntigt, men jag tycker hon är bra :) Snart är det dags för ett hårt (hoppas jag) träningspass. Har ätit mycket godis i helgen, men även det är slut nu när skolan börjar! Åh vad skönt att bli hälsosam igen :) haha. Min kropp kommer älska mig, och förhoppningsvis kommer jag älska min kropp också :)

Puss bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0