Tisdag

Eller?

Ändå skönt att komma tillbaka till riktiga dygnsrytmer med skolan. Fick mitt schema idag dessutom, ledig fredagar! Hur underbart?! Alla i min klass som läser det här och har massage kommer också att vara det ;)

Dock är den där jävla massagekursen till fem både måndag och tosdag, men annars hade jag lite lektioner och skönt schema, mycket viktigt för en lyckad skolgång! Längtar också efter alla goa klasskompisar OCH hårdträning med hälsa friskvården!

MEN på mitt schema stod det att vi endast ska ha Glenn, QW och Vera i hälsa, inte Jossan eller Magda, stämmer detta? Någon som vet? Känns lite pissigt isåfall.. :( Vi har dessutom bara Lena en gång i veckan, det suger också :(

Har idag varit in till mamma och valt ut lite skolstarsgrejer. Ska vara riktigt skötsam i år och alltid ha med mig material till lektionerna har jag planerat, det dalade lite förra året, men nu är det skärpning!

Nu ska jag kila på träning :) puss!


Kommentarer
Postat av: jullanp

Vi skulle bara ha haft de tre i hälsan men vi kommer ha magda och jossan ibland tror jag :)

2009-08-18 @ 21:58:33
URL: http://jullanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0