Tisdag

Blev stan idag, två gånger. Fick med mig en tröja en halsduk/krage och ett armband, nöjd!

Fint va? Gjorde det dessutom själv! Eller ja, nästan. Jag valde kedjan, berlockerna och låset så satte en tjej ihop allt, dock kan man göra det själv också, blir lite billigare, men jag som är väldigt opysslig valde att få det gjort :) Detta armband gick på 70kr men som sagt kan man få det mycket billigare, varje berlock kostar runt 3-10kr kejdan gick på 10kr och låset 16kr. Väldigt bra ställe och tyvärr är väldigt okänt, men Pearlshop heter det :)

Nu väntar jag på käk, sen bär det av till boden för match..... suck. Valde att köra själv så jag inte hamnar i någon sluggig bil, jaja ska göra det bästa av situationen! Imorgon börjar vi 8.15 så jag ska försöka komma i säng tidigt också :)

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: malin lodnert

haha, sluggig bil är inte kul mallan :P

2009-08-25 @ 17:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0