Söndag

Väldigt onödig dag om du frågar mig. Brukar vara en städdag, men jag och Johan har tagit det till en ny nivå, efter att ha städat undan resterna från kräfskivan plus filmkvällen igår, vi slängde en full (!!) stor svart sopsäck med skräp.. och disken ska vi inte prata om. Skönt när det är slut iallafall :)

Sedan har jag spelat match, vi vann med 9-0 mot sikfors, dom var dåliga och vi var bra, väldigt rättvist :) Nu sitter jag hemma och är heeeelt slut i min kropp. Match igen på onsdag, då är det Gammelstan som ska (förhoppningsvis) få stryk.

Seeen får vi inte glömma att gratulera Julia Persson som fyller myndig idag. Och jag vet att hon kommer leva livet till fullo som 18åring, grattis gumman! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0