Måndag

Dagens träning är nu avklarad, kände ingen som helst motivation, ska spela med div 4 imorgon... Usch är så less så jag vet inte hur jag kommer spela, förhoppningsvis kommer jag skona mina motståndare någorlunda.

Nu ska jag lägga mig i sängen, trots att vi börjar väldigt sent imorgon. Ena anledningen till det är att jag saknar Johan, har sovit med han varje natt nu väldigt länge (med undantag för fredag då jag sussade med Jossan, det var också guld!) Känner mig väldigt ensam ikväll då han inte finns här med mig :(. Och andra anledningen är att jag har fått en bok av mamma idag, som jag väntat på hela månaden

Tadaaaa!
Tror att den kommer vara ungefär lika bra som Twilight serien, det är iallafall jag som ska "betygsätta" den till Akademibokhandeln, så jag måste ligga i lite med läsningen.

Kommer förmodligen inte att träffa Jojje förrän torsdag då vi far, hoppas jag överlever! ♥

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0