Luleåkalaset

Jobbade ju på lk igår i ett tivloistånd. Hade först inte en tanke på att intaga alkohol överhuvudtaget. Men lyckades få med mig en flska in och jobbade med en väldigt trevligt pojke som inte skvallrade, haha :) 

Är nu i efterhand glad att jag valde att festa, hade så jääävla roligt igår så det finns inte! Dansade tills dom stängde i kafelinotältet, fick vara med och vara dj ett tag, haha väldigt nöjd tjej säger jag bara ;) Och jag var där med alla mina absoluta favvisar!

Jag och Johan cyklade sedan hem och när vi såg en tjej sitta vid vägen sa Johan: Malin, den här stackarn måste vi stanna och hälsa på. Och vem var inte det om inte Ribban! Stackars lilla gumman vinglade lite för mycket för att cykla hem, så vi skjutsade henne hem innan vi cyklade hem själva, och jag kan ju säga att det inte gick en minut utan att min käre karl klagade över att vi inte åkte taxi, haha. Jag kommer nog inte få cykla hem imorgon :(


rixfm festivalen

förferre hos Filla :)


kafelinotältet



djMallan! :D

Kommentarer
Postat av: joss

haha jobbade du med tobbe eller vad han nu hette? han pratade om dig på söndag förmiddag, och om sandra bengtsson och alla andra tjejer från lira som han ville sätta på! ;p

2009-08-07 @ 20:02:09
Postat av: Anonym

Haha jo det var han jag jobbade med..

2009-08-09 @ 13:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0