Lördag

Alla verkar ha/ska festa i helgen, utom lilla jag. Varför? Jag är inte sugen. Inte alls.. Undrar när det suget ska komma tillabaka, förhoppningsvis nästa helg då jag LOVAT att parta lite :)

Är ganska nyligt hemkommen från Josses stuga, haha vi har haft jätte mysigt. Skulle vara coola och hyra en skräckis igår, men inte fan vågade vi se den, haha. Kämpade igenom den imorse istället. The Strangers hette den, bra film och dessutom baserad på en verklig händelse!

Nu är jag ensam hemma :( Men Jojje kommer snart från deras golfrunda. Haha vet inte om jag skrivit om när jag var med en gång? Trodde jag ändå var ganska bra, men med pms och en jävligt irriterande pojkvän tog det inte länge innan jag gav upp och var sur hela kvällen. Reta mig aldrig för något jag är dålig på! Jag har en liten djävul i mig som alltid vill och ska vara bäst på allt. Roligt nog är Johan lika tjurig, kan sluta illa efter en plumprunda må jag säga..

Visst har ni märkt att jag bloggat mycket på sista tiden? Yes, bloggtorkan har nu vattnas ordenligt känns det som. Fast nu bloggar jag inte för att få så många läsare som möljigt, som jag gjorde förut. Utan nu gör jag det för mig och mina vänner :) Dock kollade jag på bloggtoppen i Luleå, och jag hade varit relativt högt på den listan nu med antalet läsare jag hade förut, less att jag aldrig kollade där då. Jaja, som sagt, en bloggande Malin igen! Lagomt till skolan :)


Juste, glömde skriva Grattis igår Kajsi. Nu är det krogen för oss! ;) puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0