Less

Bröllopet i lördags var jättetrevligt! Jag blev riktigt sugen på att stiga upp på altaret själv med min karl, blev dock inget med det..

Tyvärr så gick jag och Johan hem väldigt tidigt, jag hade ont i maggen. Och därefter spydde jag i stort sett hela natten (Inte pga alkohol, trots att det blev en del) Och nu har jag ätit mat för första gången sedan dess och fått behålla det, skönt!

Nu sitter vi här hemma hos mig, ska snart och hyra en rulla och leva livet ikväll :)

I veckan ska jag och Ribbo kolla in schemat inför höstterminen. Kan inte fatta att dettta är sista veckan på sommarlovet, fick veta det idag dessutom, har trott att vi har en vecka till.. :( Nåja, det är bara att blicka framåt, det är inte allt för länge tills jag och Bex drar till Thai. Dock så är hela Rosvik i Thailand i EN MÅNAD innan vi far, vilket inkluderar min karl också, hur i HELVETE ska jag överleva den månaden? Får ta det då, men jag behöver allt stöd jag kan få! :)


puss <3

Kommentarer
Postat av: ida

hejsan är det du och din kille

2009-10-15 @ 18:13:27
URL: http://svamp.bloggplstsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0