Wonderful

De två senaste dagarna har jag varit så underbart överlycklig hela tiden (nästan ;)) det känns verkligen jätte bra! Är på köpet väldigt känslosam också, det hade jag väl kunnat skippa för jag blir tårögd i tid och otid. Det måste vara våran som påverkar mig! Och skolan, nu när vi inte har något att plugga till, bara underbara klasskamrater osv :)

Izafisa har påverkat mig väldigt mycket med alla sina underbara skoinköp, någon dag inom en snart framtid kommer jag också hem med ett par 14cm ska ni nog se ;) hittade ett par ursnygga idag på Zotano, men det var inte riktigt min skobudget, med tanke på att jag förstör 10cms klackar efter en användning :o

ska dessutom skaffa mig en ny mobil, mina päron är dock less på att jag tappat/förstört varenda mobil jag någonsin haft, och att jag nu supit bort fyra telefoner på kort tid gör dom skeptiska till att bidra till en. Dom tycker att min (morfars) gamla nokia med 1,3 megapixel duger gott, det tycker inte jag! Så vi får se vad mina pengar går till, skor eller mobil? För jag har svårt att tänka mig att mamma skulle bidra till såkallade "horskor" haha ;) men nog om detta, nu träning! pusshej


Izas 13cm respektive 14cm ;) grrrrrrr!


Kommentarer
Postat av: iza

Kom igen, "horskor" är livet! ;) Du ska få se mitt nyaste köp sen, de är love :)

2009-04-28 @ 22:18:29
URL: http://izabellaerkki.blogg.se/
Postat av: iza

12 är det =) Platån vet jag inte, men blir säkert 10 med platå ;)

2009-04-29 @ 10:55:30
URL: http://izabellaerkki.blogg.se/
Postat av: Anonym

satan vad snygga de svarta var! vars är de köpta? :o

2009-04-29 @ 18:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0