vilken härlig dag!

Ja det ungefär den första tanken jag fick när jag vaknade imorse, såg att solen sken ut, fåglarna kvittrade, vad kunde bli dåligt liksom? Men ack så fel jag hade........

Det började med att jag skulle ställa mig upp, det var i princip omöljigt. Jag hade så fruktansvärt ont i hela kroppen, i synnerhet mina vader, jag tog mig knappt frammåt. Men jag kämpade mig fram till spegeln för att se varför mina ögon var så stela............... och vet ni vad? HELA mitt ansikte var svullet och prickigt!! Vafaaaaan tänkte jag. Och kom sedan på att jag brännde mig i ansiktet igår under cupen, soleksem, jippie!

Har ni någon gång önskat att ni vore en annan person? Jag brukar inte göra det faktiskt, men nu är jag så LESS på mig själv och att jag är jävla känslig mot allt och alla att jag skulle ge vad som helst för att vara en person utan mina besvär. Jag har dessutom typ aldrig brännt mig förut, är det en nackdel att vara den enda personen i hela luleå som inte solar solarium?

Juste värt att nämna är väl att jag släpade mig till Josefin igår och jag, hon, beccy och paulina hyrde film och myste :)

Men jaja ni förstår kanske vad detta betyder. Jag kommer att vistas innomhus så mycket som det bara går tills jag ser normal ut igen, så vi ses väl då gott folk, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0