Söndag

Hej flickor och pojkar!
Tänkte precis på hur roligt det hade varit om man vetat vilka som läser ens blogg, kan inte ens föreställa mig vilka som vet allt om vad jag gör på dagarna, haha!

men iallafall, för alla nyfikna så har jag degat hela morgonen, ätit upp räkorna som blev kvar! Räkor är verkligen någonting jag skulle kunna dö för! Eller alla skaldjur i allmänhet, förbannat vad gott det är! Har försökt mig på lite plugg, men det har varit alldeles för varmt (dålig bortförklaring tänker ni men jag kan inte tänka i värme, det är sant) Så jag ska fara en sväng med bilen, plocka upp Josefin, lämna igen filmen vi lånade igår osvosv, får se vars vi hamnar, så tar jag plugget ikväll då jag är lite svalare ;)

PS Idag har jag mittbena, och snart ska jag göra slingor i mitt hår så jag blir ännu mer blondieeeee, jippie? Nä men det känns som att jag vill vara blond på sommaren, och i Rhodos, mmmm nu är det inte länge kvar Beccy! Galet!!!!!!

pussshej


Kommentarer
Postat av: becci

jag läser din blogg.

längtar!:DDDDDD

2009-04-19 @ 16:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0