Torsdagkväll

Fyyyyyyyfan vad jag är less på att plugga, helt sjuk vad mycket jag har fått gjort i veckan, har gjort allt förvånansvärt bra också! (enligt mig själv alltså, brukar gå dåligt då jag tycker det gått bra :p) nu är det bara detta helvetes talet kvar, men jag känner verkligen att jag inte kan plugga in något, jag vill verkligen prata från hjärtat, men tänk om jag är helt mållös imorgon och inte kommer på någonting att säga, då försvinner ju mitt mvg i svenska fort som fan.

Hade träning just, känner mig död i kroppen efter en intensiv vecka, ska bli skönt att vila upp sig i ankans stuga imorgon :) nä nu ska jag försöka tänka up vad jag ska säga för att impa på stintan imorgon, håll alla era tummar för mig!

pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0