Torsdag

Hade först tänk jobba på skolan idag, men kom sedan på att jag inte sovit ordentligt på en vecka pga min förskyldning och annat så jag valde att sova ut idag, och det var underbart! Vaknade halv 12 av fågelkvitter, hihi :)

Efter det har jag inte gjort någon nytta alls, tänkte börja med min praktikrapport, men guuud vad jobbig den känns! :o Läste istället ut min bok, och som alltid när jag läser ut en bok är jag helt uppslukad av allt som hänt, tar mig flera dagar att smälta slutet, känns som att jag själv upplevt det huvudpersonen har.

Ikväll är det jobb som vanligt :) känns för en gångs skull tråkigt eftersom att jag missar en mysig tjejkväll i piteå på staaaaan, men jag får istället spara mina pengar, kan behövas! Nu ska jag ta mig en dusch och kanskeeeee fara in till stan, vi får se :) puss på er!



Nu börjar sommarens kläder åka fram! jeansjacka och stickad oversize, ett av inköpen från Monki :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0