Torsdag

Passet imorse gick väl sådär, märktes att vi inte förberett så mycket, haha :o och efter våran aerobic så hade Sandra och Ribban ett pass, och efter det körde vi core med Glenn, han kan ju vara den tråkigaste människan att hålla ett pass, haha men det var grymt jävla jobbigt i magen! Usch och fy.

efter skolan gick jag på stan med Sandra, Ribban och Styrman som nu äntligen är hemkommen från USA :) vi gick och kollade på presenter till Grönlund som fyller år på onsdag, hihi :)

Kom hem för ett tag sedan, slockade på bussen så jag kände att jag behövde en lur, vaknade just :) och nu ska jag ta tag i talet jag ska hålla imorgon, hade tänkt improvisera men jag har insett att jag inte kan något alls om ämnet jag ska prata om. Så jag får försöka få ihop ett bra tal, plus att en inlämningsuppgift ska vara inlämnad och klar imorgon :o

på tal om imorgon så kommer jag, Annika, Sandra, Kajsa och Elina, kanske någon fler? fara till Ankans stuga efter skolan. kommer bli så himla roligt, ska ta med en vinflaska så får vi se hur kvällen slutar ;)


hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0