Söndag

Det blev inte många timmars sömn i fredags och det visade sig väl igårkväll. Hade tänkt fara till Fritids med Petter och Bibi, men orkade knappt hålla mig vaken till Robinson, gjorde dock det för min brors skull :) Slocknade direkt efter.

Och idag var det bara att kliva upp, fast utvilad :) For till kalix och spelade match mot Assi, måste säga att det såg mörkt ut i första halvlek då vi låg under hela med 0-1, i andra spelade vi upp oss och gjorde 4 mål, matchen slutade 4-1, underbart!! Trotts att vi hade många från ordinare start 11an borta så vinner vi stort mot ett topplag i 2an, great!

och jag kan inte hålla mig, här kommer en video från grabbarnas dansuppvisning i fredags, dom var så duktiga!
snart kanske även våran dans kommer upp, hehe :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha så himla duktiga ;D

2009-04-26 @ 22:05:22
Postat av: Anonym

hahhaa, jag kan inte sluta skratta alltså, så sjukt bra ;)

2009-04-27 @ 13:28:06
Postat av: sandra

hahhaa, jag kan inte sluta skratta alltså, så sjukt bra ;)

2009-04-27 @ 13:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0