Söndag

En sjukt slapp dag idag. Har försökt mig på lite plugg, hämtat mor och bror från stugan, sett på talang osv. Blev lite senare igår än vad jag tänkt mig, efter jag sett film med grapparna for vi en sväng med bilen, jag vet inte om jag slumrade till lite i baksätet men det är inte helt omöljigt, haha.

Och jag måste säga att nu har jag, inom loppet av två dagar tackat nej till erbjudanden jag vanligtvis inte brukar tacka nej till, kanske är det så att jag är på väg att bli en goodgirl? haha. Vem vet :)

mååååste få dela min glädje med er! snart så far jag och min familj + beccys familj till Rhodos och släpper loss, sjukt välbehövligt och jag längtar grymt mycket, men det känns som att dessa två månader kommer gå oerhört sakta :O

En annan mycket rolig sak är att min familj + Beccys familj åker till Thailand i Januari nästa år! Okej jag vet att det är sjukt långt dit, men resan kunde inte komma mer lägligt, känns alltid bra att ha något att se fram emot! :)


Ja och för er som är intresserade är detta vad jag sitter och lyssnar på, haha?
Måste säga att låten får det att svänga i kroppen, skulle bli en underbar tango/salsa med min beccy ;) hehe

Kommentarer
Postat av: iza

Fasiken vad du nu ska och resa (festa)! ;);)

2009-04-13 @ 11:44:42
URL: http://izabellaerkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0