Skär-torsdag

Tjena!

Idag är jag på mycket gott humör, dock slut i hela min kropp då vi nyss har haft simning med hälsa friskvården, det var väldigt jobbigt, och jag har nu insett att jag inte är en begåvad simmerska, haha!

Efter det åkte jag, Ankan och Sandra hem till mig, jag fick köra Annikas räääääserbil med automatlåda, sjukt härligt! Hos mig käkade vi iallafall plättar och nu har dom begett sig till respektive hem för sysslor och uppladdning inför ikväll ;) tyvärr så har Izagumman fått magsjuka :( vi ska tänka på dig! Det blir då alltså käk hos mig innan vi far till bergnäset på förferre och sedan Graaace, kommer bli great! en sak som också är väldigt skön är att alla är över 18 nu, så man slipper svammel med att bli utkastad och inte komma in osv :)

Ankan har lämnat lite av hennes bilder på min dator ;) heheh




Bilder från då vi köpte snyyyyyys i tisdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0