Onsdag

Guuuuud vilken fin dag det har varit idag! Synd att man fick börja med att spendera den inne i en jävla källare och skriva nationellt prov, fy vad trist det var. Kände dessutom att min prestation inte var den bästa, men det kan inte hjälpas. Efter det for jag med Jullan och Iza och käkade på Max! Ja det var första gången på mer än ett halvår, kan väl inte direkt säga att jag saknat det :p hehe

sedan for jag till mormor och morfar för att hälsa på, dom skulle på rättegång så jag följde med. Detta gällde min kusin som varit vittne till ett brott och blivit hotad på grund av detta, fyyyy fan vilka jävla idioter det finns, jag hade en riktig jävla lust att gå fram och smälla dom små gossarna på käften! Men gjorde som tur var inte det.

Nu har jag precis kommit hem, ska snart bege mig till fritidsgården för jobb i vanlig ordning, saknar stället, ungarna och ledarna till tusen! Kommer gråta floder när denna praktik är över :(  men nu gäller det att njuta av tiden som är kvar!

puss på er allihopa, och i helgen lovar jag att jag ska ta en massa bilder! Det kommer nog några från fritidsgården också så ni får se hur jag levt under dessa tre veckor :)

Kommentarer
Postat av: ??

kan du inte sskriva lite oftare??

2009-04-01 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0