Onsdag

Goddag!

Vill börja med att hälsa Annika välkommen till min blogg! ;) nu ska jag göra ett extra bra inlägg för din skull! Haha nä men jag har faktiskt några väldigt roliga saker jag måste skriva! Har hittat en gammal "mina kompisar bok". Tyvärr är det inte många som skrivit i den som jag fortfarande känner, men jag ska dela med er av några svar ;)

Jag har valt ut vissa roliga frågor och svar från denna bok, orkar inte skriva alla för det var miljoner :p haha
Så här har jag har svarat:
Jag är rädd för: Killar som gör slut
Dom här har jag pussat: O gud vet vilka!
Det här gör jag helst på min fritid: spelar bandy leker ryskaposten är med mina killar
Sak jag inte kan vara utan: Mina kärleksbrev
Det här är jag med tre ord: Snygg stark och smart
Det pinsammaste jag varit med om: när jag frågade kcans (chans) på Tony och han sa nej
Det här kommer jag göra när jag är 25 år: se på rederiet
Datum jag skrev detta: 16/2 - 02

Vell, vad säger vi om detta då? Jag har inte förändrats så mycket ;) hehe. Nä men jag har väl alltid haft ett hyffsat självförtoende, fast jag kommer nog aldrig komma upp i nivån jag var i här ;) haha. Verkade tycka om killar ganska mycket eller vad säger ni?

Hanna Drugge:
Bor: Fråga grannen
Tel: Ring och fråga
Roligaste ämnet i plugget: Rast
Människa jag skulle vilja ta med till en öde ö: Fotbollslaget + några till
Det här vill jag helst bli: Större
Min favoriträtt: Pizza
Det här är jag med tre ord: Snäll bra på fotboll söt
Någon jag skulle vilja träffa: milton (en häst)
Datum jag skrev detta: 8/9 - 02

Ja vad säger vi om Hanna? Har inte ändrats en sekund va? ;) kaxig, lat, älskar pizza ;) DOCK så var Hanna, vilket inte många kan tro, en stor sport fantast på denna tid, vi ser ju att hon enligt sig själv var kung i fotboll ;) love it!

Filip Dibeus:
Det här gör jag helst på min fritid: åker skridskor
Mina idoler: Bak sit bojs (antar att han menar Backstreet boys, älskar stavningen ;))
Jag skulle vilja kyssa: Malin
Om jag vore ett djur skulle jag vara: en pokemon
Det här är jag med tre ord: snygg cool shyst
Jag är rädd för: Stor killar
Det här kommer jag göra när jag är 25 år: Spela hoky
Datum när jag skrev detta: 3/2 - 01

Ja Filla, vad hände med hockeyn undrar jag? hahahahaha kan verkligen inte tänka mig han stå på ett par skridskor! Också här ser vi prov på ett lysande självförtroende ;)

okej nu har jag suttit här för länge, ska ta en paus och snart bege mig på match i boden, ladda nu inför imorgon mina vänner, det kommer bli grymt! ;)

 

Kommentarer
Postat av: hannnad

HAHAHAH ful man var när man var liten :P

2009-04-29 @ 16:34:37
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: ribbe

hahahaha gud avd roligt du gav mig ett bra skratt där malin hhaha kan du inte vara utan dina kärleksbrev haahhaha

2009-04-30 @ 14:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0