Onsdag

Var igår och hängde med Josse, Baccy och Emmelie. vi myste på hos Beccy inann vi glad runt en stund och hälsade sedan på Petter och co innan alla for hem och sussade :) mysipys!

Och ända in i det sista var vi på väg till happaranda idag, men tillslut var vi bara tre stycken, jobbigt att fara så lite folk då bensinen är så dyr så vi får ta det en annan dag istället :(

Jag och Ribban drog en sväng på stan för att tröstshoppa, dock blev jag ledsen när jag såg hur mycket pengar jag hade på mitt kort, inte ens över 200, hur hade jag överlevt i finland är ju en gåta :o men var nyss till farmor och mormor och fick lite penki där :)

imorgon blir det bodenbadet med folk från klassen, kommer bli väldigt mysigt :) funderar på om jag ska förbi fritidsgården en sväng ikväll, saknar alla där så mycket :( ja vi får se hur det blir




här ser ni mina hemska utslag :(


Ribban och jag på stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0