Onsdag

..Imorgon smäller det ;)

hehe, nä men nationella idag gick rätt bra, dock sa jag ett ord på svnska vilket man INTE fick göra, "Bänkomat" lät det, haha hoppas Malin har överseende med det! :)

Efter skolan gick jag och Iza på stan, köpte en hel outfit! Linne, örhängen och srumpbyxor. Fattades bara skor men mamma var inte på det humöret, typsikt..

Kvällen imorgon kommer bli grym ändå känner jag på mig, över 300 sålda förköp och man lär väl känna mer än hälften av folket, mycket roligt! dock så ska jag ta det lilla lugna, så att jag inte gör saker jag ångrar, igen, det kanbli riktigt tråkigt, igen! Men puss på er alla så hoppas jag vi ses!


ett av inköpen :)

Kommentarer
Postat av: hannnad

Malin, de är 600 som har köpt förköp ;)

2009-04-08 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0